torsdag 25 september 2008

Sarah Kay

God morgon!

Jag gjorde ett kort igår på kvällen... just nu har jag en period at det är lättare för mig att sitta (pga min reumatism...nu har inflamationen slagit hårt i mina knä...känns som om dom brinner innifrån så fort jag rör på mig...) och vad passar bättre än att pyssla då, om man ändå ska sitta? *S* Har fått börja min medicinering igen..*Suck* Under graviditeten slapp jag allt som hette mediciner och sprutor..men nu är den tillbax...=( Nåja, det var skönt med en paus från den... kanske ska man bli gravid igen? *S* Det var det, nu till kortet... Enkelt Sarah Kay kort. Inte mycket dekorationer eller så... Men det behövs juinte alltid ha så mycket på ett kort... Ha en toppen torsdag!

Good morning!

I made a card last night...right now i'm having a period where it's easier for me to sit due to my arthritis ( feels like my knees are burning up from the inside when i move...)and what better to do than craft if you have to sit? *LOL* had to start my medication again..*Sigh* During my pregnancy i didn't have to take that or any shots...but now it's back to basics again...hmmm..maybe i should get pregnant gain? *LOL* Well atleast it felt good to have a break from it. Thats that....back to the card... Simple Sarah Kay card, not much embellishments, but sometimes a card looks great without heeps of embellishments on it..=) Have a great thursday!

Hyvää huomenta!

Tekaisin kortin eilen illalla... juuri nytten minulla on kausi jolloin on helpompi istua, (reumani takia, ja nytten se on iskenyt polviini, ja kunnolla... tuntuu siltä että polvet palaavat sisältä päin kun liikkuu...)mikä sen parempaa kuin askartelu jos on pakko muutenkin istua? Oli pakko aloittaa lääkitys nytten, raskauden aikana ei tarvinnut lääkkeitä eikä pistoksia...no, saihan ainakin pienen tauon! hmm...ehkä pitäisi tulla raskaaksi uudestaan? He he heee... No se siitä! Takaisin korttiin... Yksinkertainen Sarah Kay kortti, ei paljon koristeita, mutta ei sitä aina tartte niin paljon! Oikein mahtavaa torstaita kaikille!

10 kommentarer:

myy ja vilijonkka sa...

voi sinua nyt on sinulla lupa siis askarrella;)
vointeja! kivan kortin olet tehny nämä sarah keyt ovat niin ihania!

Anonym sa...

Aivan ihana kortti! Ja niin kauniit värit.

Anonym sa...

Hieno kortti :)

Aija sa...

Ihanan herkkä kortti, kauniit värit olet valinnut.
Minun hyvä ystäväni kärsii myös reumasta ja aika pahastikkin. Hänelle oli lääkäri oikein "suositellut" niin montaa raskautta kuin vaan mahdollista :))
Yhteen se sitten kuitenkin jäi...

TARJA L sa...

Ihana kortti, kauniit värit. Odotan, että uudet Sarah Kayt( joulu) tulisivat pian myyntiin.

Janita' sa...

jättefint mamma!
du vet att jag alltid hjälper dig med oavsett vad :)
pusspuss

Susanne sa...

Oikein ihana kortti ja kivat värit :)

Miapuh sa...

Tjenare
ja jätttegärna :) det ligger ju bara typ 5 min från mig där jag bor.. :)
Superfint kort du gjort :D
krya på dig massor
kramis Mia

Casa Ottman sa...

Vad sött! Dessa stämplar är helt underbart söta :)
Kram
Helena

ps hoppas att du mår bättre snart ds

Anonym sa...

tjusigt kort! =) Gillar dom stämplarna massor. Tack för fin kommentar hos mig, det värmer! ;)
Noterade din reumatism, jag undrar om du inte hade mer ont under graviditeten? Jag har fibromyalgi & blir sämre än sämst när jag är gravid...

Ha en trevlig helg, kram