fredag 19 september 2008

hÄnglar&stÄnglar

Idag har jag hunnit göra några kort nu på kvällen, kan visa 2 av dom nu, en sparar jag tills imorgon...så jag har nåt att visa då med...(ifall jag inte hinner göra fler...)Nu vart det 2 grön/blåa kort igen...men det var önskemål om just dom färgerna...*S* Men kortet som jag visar imorgon är inte grön/blå... Jag LOVAR!! Har använt lite Quickutz... har blivit så dålig på och använda dom...ska skärpa mig på den fronten oxå...=) Ha en underbar fredag!

today i have made a few cards, but will only show 2 of them... saving one for tomorrow...so, if i don't have time to make more tonight, i still have something to show tomotrrow...=) I know, i said i wouldn't make any more cards in the blue/green scale...but here are 2 more...*LOL* Well, it wasn't my choise this time... it was a request that cards would be in thoese colors... But i promise...NO green/blue card tomorrow!!! I used some of my Quickutz dies...i have to start using them more also! Have a great friday....

Sain aikaiseksi pari korttia tänään, mutta näytän vain 2 nytten...niin jää vielä huomisellekkin jotain, jos en jaksa tehdä enempää tänään... Tiedän että sanoin että en nyttenvähään aikaan tee vihertävää/sinertäviä kortteja...mutta tässä nytten sitten 2 semmoista jälleen...tällä kertaa en ole syyllinen! Sain tilajalta väripyynnön...=9 Mutta lupaan että huominen kortti EI ole sen värinen... Olen käyttänyt Quickutz diesia, niitäkin pitää alkaa käyttämään enemmän taas! Hyvää perjantaita!!


hÄnglar&stÄnglar







7 kommentarer:

Lorie sa...

Oh, those are great! Wonderful crafting!

Scrapparazzi sa...

Visst är det skönt att få sätta sig ner och göra ett kort eller två :)Så trist bara att tiden ofta inte räcker till... Fina kort med gulliga detaljer :) Babyskorna du gjort är bara så söta, skulle kunna tänka mig att ha 20-30 par olika :)trevlig helg :)

Anonym sa...

Hienot kortit ja kivan näköiset nuo tähdet ylemmässä :)

Anonym sa...

Kivat kortit. Lasitettakin näytettiin käyttäneen kuun päällä :)

myy ja vilijonkka sa...

voi kuin kivoja kortteja toi kuukortti on tosi söde! toi lasite on tosi kiva idea!

Anonym sa...

Tack för din fina kommentar hos mig, det värmer! =) Snygga kort du har gjort! =)

Ha det bäst, kram

Anonym sa...

Åh vilka fina kort!